Wyświetlenia bloga.

czwartek, 5 stycznia 2012

O wszystkim.

Cześć :) Jak w szkole? Nareszcie zaczął się weekend. W sumie szybko zleciało, a ile się wydarzyło :o, ale tego już nie będę opisywała. Dziś po szkole szłyśmy do starej szkoły, a potem do Zuzi, gdzie zjadłyśmy pizzę z Tesco^^. Było wesoło i teraz mam dobry humor. Mam nadzieję, że utrzyma się chociażby do końca weekendu. Pogodziłam się z przyjacielem :)
Moje postanowienia na ten rok nie za bardzo się spełniają, nie mogę się powstrzymać od jedzenia i w tym otoczeniu nie mogę być ciągle miła i bez przerwy szczęśliwa.. Niestety. Może to się wkrótce zmieni :)
Planuję sobie kupić spodnie dresowe, coś w stylu tych, lecz gładkie:
W Croppie są świetne za bodajże 50zł, tylko muszę jakoś to uzbierać..
Podoba mi się jeszcze ta bluza:
House, 70zł
Czekam, aż będzie trochę tańsza. Ogólnie mam do niej słabość z pewnego powodu, o którym wiedzą moje przyjaciółki :D
Zaczynam też szukać jakiś fajnych butów, ale dopiero w marcu je kupię.
To tyle na dzisiaj, do napisania :*


5 komentarzy:

  1. jesteś jedyną która zgadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ta bluza jest śliczna . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :) Życzę wytrwałości w postanowieniach i szybkiego nazbierania kasy na ciuszki - może upolujesz coś fajnego na wyprzedaży :) Zapraszam do mnie: www.violinstyle.blogspot.com Napisz co sądzisz o mojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest fajna ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń