Wyświetlenia bloga.

sobota, 31 grudnia 2011

2012, please be good to me.

Cześć. Dzisiaj już Sylwester, koniec roku 2011, a początek 2012. W sumie przez ten rok dużo się nie zmieniło, chociaż poznałam dużo wspaniałych osób :*, poszłam do nowej szkoły, troszkę zmądrzałam.. Ale nadal za mało, w tym roku ostro się biorę za siebie i mój dziecinny charakter.^^ Mam wspaniałe wspomnienia i dziękuję moim przyjaciołom i nie tylko za to, że mogłam przeżyć te chwile z nimi!
Dzisiaj noc spędzam u Julki, przed telewizorem z laptopami ;). Może nie będzie jakoś specjalnie, ale razem na pewno nie będziemy się nudzić. Zakupy na wieczór już zrobione, dzisiaj tyjemy kolejne 5 kilo! No, ale okej, już od jutra staram się jeść lepiej i ćwiczyć.Czy ktoś zna jakąś dobrą dietę? Lub ćwiczenia? Dajcie znać :)
Ostatnio w mieście kupiłam sobie 2 bluzki w House. Jak zwykle nie mogę znaleźć zdj -.-''
Więc macie tu jakieś inne zdjęcia:
autor: ja

 autor: Julka

autor: Julka

autor: ja


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
ABY BYŁ LEPSZY OD MINIONEGO, ŻEBY SPEŁNIŁY SIĘ WASZE ŻYCZENIA!
WSZYSTKIEGO DOBREGO :*


1 komentarz:

  1. 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia,
    8784 godzin wytrwałości, 527 040 minut optymizmu,
    31 622 400 sekund miłości w Nowym Roku 2012!

    OBSERWUJEMY?:)

    OdpowiedzUsuń