Wyświetlenia bloga.

niedziela, 25 grudnia 2011

All i wanted for christmas is YOU!

Dobry Wieczór :D Pierwszy dzień świąt spędzony w domu. Byłam tylko w kościele, no ale odpoczęłam chociaż :) Humor mi się poprawił. Mam już plany na wtorek i środę. Oby tylko mama się zgodziła! We wtorek się wybieram na zdjęcia, a w środę do miasta na małe zakupy. Boli mnie strasznie brzuch po tym całym świątecznym jedzeniu, ale jakoś nie czuję, tak jak każdy, żebym przytyła ^^
Mam nadzieję, że jutro mama nie będzie kazała mi iść do kościoła...
Postanowienia noworoczne:
-być milszą dla rodziny;
-schudnąć 5 kg;
-regularnie ćwiczyć;
-przestać obgryzać paznokcie;
-ograniczyć słodycze..
Nawet nie myślę o nauce, bo i tak nie będzie mi się chciało uczyć..
Jakieś zdjęcia:
Cukierasy-mam ich pełno :o

Ryjak.

Bransoletka od mamy :)

Tyle na dziś, żegnam :*

3 komentarze:

  1. ` też nje czuję abym przytyła . :D ooo też muszę zacząć myśleć już nad postanowieniami noworocznymi . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudna bransoletka!:-) Muszę pomyśleć o moich postanowieniach... Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh naszła mnie ochota na snicersa xD
    ŚwietnA Bransoletka ;*
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń