Wyświetlenia bloga.

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Przyjaźń.

Hej :) Dzisiaj w szkole ok. Myślałam, że będzie gorzej. Jutro czeka kartkówka z niemieckiego i historii, na którą zupełnie nic nie umiem..W naszej klasie ostatnio dużo się dzieje ze względu na jedną osobę, kłótnie, łzy i plotki :/ Ale większość już sobie wyjaśniłyśmy. Jeszcze kilka tygodni temu nie uważałabym plotek za coś tak złego, lecz po tym co się stało już nigdy nie będę nikogo obgadywała dla zabawy. W sumie sytuacja mnie dużo nauczyła :) Poruszając temat przyjaźni-według mnie najlepszy przyjaciel jest tylko jeden i w wielu przypadkach się to sprawdza. I nie chodzi tutaj o przyjaciela, któremu trochę ufasz, spotykacie się w kilku, bo takich jak najbardziej fajnie jest mieć parę, chodzi mi o kogoś, kogo traktujemy jak rodzeństwo, komu mówimy dosłownie wszystko, a ten mimo to kocha nas i zawsze rozumie <3 Takie jest moje zdanie :)
Odbiegając od tematu-święta zbliżają się wielkimi krokami. Śniegu nadal nie ma, ale to co, wydaje mi się, że nawet bez niego jakoś magicznie je spędzę. W środę wigilia klasowa! Nie mam pojęcia co mam kupić dziewczynom..Coś małego, ale jednak fajnego.. Tylko co? :/ Muszę pomyśleć..
To chyba tyle na dzisiaj, do jutra :*

1 komentarz:

  1. świetny blog ;)
    jasne że obserwujemy ;*
    http://meefashionx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń